Przejdź do głównej zawartości

black rock

Witam :)

Miałam wstawić tego posta wczoraj , ale nie udało mi się :/ Dziś się ogólnie kiepsko czuje. Ale jakoś się przeżyje ;p Dziś post 'rock-owy' . Postawiłam na sukienkę (tunikę) w kolorze czarnym z wielkim nadrukiem . Czerwony napis fajnie nadaje tej sukience (tunice) charakteru . Zamiast szpilek dziś koturny , czarne w połączeniu z długimi "skarpetkami" wyglądają jak kozaki ;p Do tego rozpuszczone włosy i dodatki.

sukienka(tunika)-river island
 buty- deezee (wcześniej kupione)

 naszyjnik -prezent

 bransoletka-glitter



 a na dokładke słoneczik:p

pa pa:)


Komentarze

  1. Jak zwykle błyszczysz jak gwiazda kochanie. :* Świetnie dobrałaś te ciuchy. Oczywiście fotografa też masz niezłego. :* bardzo Cię kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochanie:* też Cię kocham!

      Usuń
  2. Swietnie wyglądasz ;)
    Super zestaw i fajnie, ze jesteś taka roześmiana;)
    Oby tak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się uśmiechać , bo wtedy łatwiej wszystko pokonać :)
      i dziękuje:*

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved