Przejdź do głównej zawartości

List w butelce ♥

Witam

Dziś trochę o książce ''List w butelce'' Nicholasa Sparksa .
Moja pierwsza przygoda z twórczością Sparksa. Z czystym sumieniem mogę wpisać autora, na listę ulubionych. „List w butelce” czyta się od pierwszej strony lekko, szybko i przyjemnie. Czytając przeniosłam się w zupełnie inny świat. Pełny uczuć , miłości ..Ogółem bardzo wzruszająca, emocjonalna. Przyznaję, że uroniłam sporo łez . Historia tak piękna, niewiarygodna, a zarazem smutna i wzruszająca, aż dziw bierze, że napisał ją mężczyzna.

"List w butelce" uświadamia nam jak bezgraniczna, bezcenna, silna, a zarazem okrutna może być miłość i do czego może doprowadzić, jeśli obezwładnia.
Sparks ukazuje różne strony miłości, od pięknej, niewinnej, silnej, bezgranicznej, gdzie wystarczy niewinny dotyk, jedno spojrzenie, czuły gest, po niebezpieczną, obezwładniającą, pogrążającą w smutku i rozpaczy, gdzie te gesty, spojrzenia i słowa są jedynie mglistym wspomnieniem czegoś co było i ranią tym dotkliwiej, im bardziej się o nich pamięta.
Polecam !

Również ''list w butelce'' jest sfilmowana z Kevinem Costnerem, Robin Wright Penn i Paulem Newmanem.
Książkę i film serdecznie proponuje :)
A może ktoś z Was już czytał i oglądał:D??

Komentarze

  1. od dłuższego poluje na książkę, żeby ją przeczytać ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. tej akurat ani nie czytałam ani nie oglądałam, ale obglądałam Ostatnią Piosenkę i planuję przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ogólnie tego autora książki:D

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przeczytania żadnej z książek Sparksa, jednak na pewno to wkrótce nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam urywki filmu, czesto leci na tvnie ;) ksiązki nie czytałam, staram sie raczej omijać takie zbyt kobiece wg mnie tytuły aczkolwiek wiem jak one potrafia nastroj polepszyć czasami :)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Blog ; )

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    zapraszam do obserwowania < 333

    OdpowiedzUsuń
  6. Moglabym przeczytac ta ksiazke hehe:)

    Obserwujemy??
    FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this post so much: sounds like a wonderful one!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved