Przejdź do głównej zawartości

Jeszcze na chwilkę

Witam

Postanowiłam częściej dodawać posty :) I o to dziś następny. 
Przeglądałam zdjęcia i postanowiłam się z Wami podzielić zrobiłam mix zdjęć :)
Zdjęcie wycałowanego Dawida gdy miałam na ustach mocno czerwoną szminkę , mojego pluszaczka od siostry , słodkości , których mam zapas bo Dawiduś wie jak kocham słodycze :D ,  i ja ( takie tam cóś) ;p 



PS : dziękuje za liczbę wejść na blog , obserwatorów i komentarzy :* bardzo mi jest miło , że jest coraz więcej osób , które widzą kawałek mojego świata:D A przy okazji ja widzę Wasz kawałek świata i poznaję cudownych ludzi :* Dziękuje♥

Komentarze

  1. ja również uwielbiam słodycze, wprost nie mogę bez nich żyć:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix zdjęć! Narobiłaś mi ochoty na słodkości. :) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cóż za dobry chłopak ; ))
    Wie jak Cię uszczęśliwić ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ale bym takiego 3-bita wszamała:-p

    OdpowiedzUsuń
  5. ze też chłoppak tak się dał "oszminkowac" :D
    Bardzo fajny blog ;) Obserwuję.
    I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mam ochotę na coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, takie urocze! <3

    Super blog! Obserwuję, mam nadzieję, że ty zrobisz to samo na moim blogu na którego Cię serdecznie zapraszam:
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetne fotki :D Aż uśmiecham się do monitora.

    Zapraszam do siebie! Mam nadzieję, że zajrzysz i zostaniesz na dłużej.
    Pojawiło się ostatnio dużo nowych postów, które czekają na Twoją opinię!
    www-amelia-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uśmiecham sie do tych słodyczy;D

      Usuń
  9. Pewnie, że obserwujemy ;) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie i urocze zdjęcia! Cudowne :) Bardzo ładnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122