Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja

Witam Was kochani,

Hmm.. mamy grudzień...

Tak jak obiecałam dziś stylizacja. Czerwień nie gościła raczej w mojej szafie , bardzo rzadko. Ostatnio się to zmieniło . Mój ostatni nabytek to czerwona bluza "california" i czerwone buty. Postanowiłam to połączyć ze spodniami z eko skóry , kurtką czarną również z eko skóry oraz jako dodatek posłużyła mi jedna z moich ulubionych czapek. Czuję się w tym zestawie rewelacyjnie .
Dziś spędziłam dzień z Dawidem , byliśmy w kinie na filmie "Atlas Chmur". Świetny film , polecam ludziom, którzy lubią i potrafią niektóre treści odczytywać w sposób metaforyczny, symboliczny. Dobrze zrobiony , ładna grafika , sceny, efekty . Film ponadczasowy , rewelacyjny, wielowątkowy. gra aktorów i charakteryzacja niesamowita.Ludzie wychodzili z seansu dosłownie "otumanieni". Polecam :D










Komentarze

  1. dziękuję za odwiedziny ;) pewnie że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog! Ciekawie pisesz posty, że aż chce się je czytać, będę odwiedzać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczną torebeczkę ;> Filmu nie oglądałam, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka genialna :)


    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely post :)

    Thank you for you sweet comment on my blog :)

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień ożywia stylizacje, więc bardzo dobrze, że się do niej przekonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look...inspirujesz
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja! Masz świetny gust :)
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ekstra, będę obserwować masz fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz! super zrobiony makijaż!!!!
    zapraszam do mnie na konkurs: http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kooooooocham Twóją stylizacje :***

    OdpowiedzUsuń
  12. a idź ty!!! masz za fajna czapę!!! ukradne ci ją!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he .. mam podobną mogę Ci dać:*

      Usuń
  13. świetna stylizacja, wyglądasz genialnie ;D
    pierwsze co mi przyszło przez myśl to to, że pasowałby Ci kolczyk w języku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://izzie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie :) spodenki ekstra i bardzo fajne radosne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look...podziwiam twój styl ubierania :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba ta stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved