Przejdź do głównej zawartości

Dziękuję :*

Hej kochani ,

W poprzednim wpisie dziękowałam za obserwatorów , a w tym chciałabym serdecznie podziękować za tyle miłych komentarzy. Strasznie mi miło ♥ Miło mi również, że poznaję więcej osób oraz za to , że grono obserwatorów zwiększa się :* 
A co u mnie ?? Dzisiejszy wieczorek spędzę miło z Dawidem :) 
A jutro nie mam konkretnych planów , ale myślę, że ten dzień poświecę przede wszystkim blogowi.
Skorzystam z okazji , że będę miała czas.

Dziś udało mi się cyknąć kilka zdjęć :

na spacerze:)

chciałam Wam pokazać cudowny błyszczyk w kształcie Ferrero Rocher, 
który dostałam w prezencie :D



Komentarze

  1. mysłałam, że to ferrero :o

    OdpowiedzUsuń
  2. nA SERRIO ŚWIETNY BŁYSZCZYK;D Zapraszam do mnie;) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie :) Błyszczyk też bardzo ciekawy :)
    Na pewno tu jeszcze wpadnę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie , zapraszam i dziękuję :*

      Usuń
  4. *u* świetny błyszczyk jaram sie nim :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Blyszczyk jest swietny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ♥ jak go dostałam też tak pomyślałam:)

      Usuń
  6. O to jest błyszczyk, a w pierwszej chwili pomyślałam, że to jest Ferrero Rocher. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. b. fajny blog ;)
    Zapraszam do siebie www.photosaremore.blogspot.com :)
    Ps: dołączyłam do obserwujących mam nadzieje że ty też dołączysz *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. noo nie ten błyszczyk jest cudowny, na pierwszy rzut oka od razu pomyślałam że to prawdziwe Ferrero ;) gdzie go dorwałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw przeczytaj post zanim napiszesz komentarz .! NIe rozumiem ludzi ,którzy piszą bez sensu komentarze . " Gdzie go dorawałaś ? " Przecież ona napisała ,że dostała go w prezencie :D

      Usuń
    2. Nic się nie stało, ale to fakt trzeba czytać uważnie , choć się czasem nie zauważy. ♥

      Usuń
  9. ooo, a blyszczyk pachnie jak ferrero?

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje i liczę na to samo jesli ci się u mnie spodoba .Ale od razu mówię ,że nie zmuszam . Po za tym chciałam ci jeszcze powiedzieć ,że jesteś bardzo ładna i fotogeniczna .

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcie *.*
    mm chciałabym taki błyszczyk

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , pozdrawiam również ♥

      Usuń
  13. Obserwujemy jak najbardziej :)
    Miło że do mnie wpadłaś ...
    Oh i urzekł mnie ten błyszczyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już obserwuję. Teraz Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja poszerzam grono i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy błyszczyk :)

    my-chances.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop