Przejdź do głównej zawartości

breath

Hej kochani,

Dziś dodaje stylizacje, którą miałam 3 dni temu. Czemu dopiero teraz? Ponieważ brak mi czasu...eh znowu... ale mam remont i jak się skończy myślę, że będzie o wiele lepiej.:)
Założyłam moją ulubioną spódniczkę i nowy nabytek czarną koszulkę w urocze kropeczki ( z napisem którego nie widać - breath ) . To był spacer więc do tego wygodne trampki, tym razem w kolorze bieli. Włosy spięte lekko do tyłu kokardką. 

Co myślicie? 

Dziękuje za Wasze opinie :*
miło, że jest ich coraz więcej:)

Do następnego:*

Komentarze

  1. śliczna jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna spodniczka :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękną spódniczkę! Kolor i fason rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie....dziewczęco i lekko ...

    Spódniczka cudowna <3




    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta.

    Buziaki..

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie wyglądają te czarne skarpetki :D urocze są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka podoba mi się, bo jest w jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit. :D
    Bardzo podoba mi się bluzka. Kropki są super. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ankyls robi Ci reklamę ;)
    bo to przez Nią tutaj zawędrowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kokardki we włosach :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, chcę taką spódniczkę! <3 jest śliczna. Piękne fotki.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze w kolorze czarnym i ciesze się, że je kupiłam :)

      Usuń
  12. te skarpetki troche nie tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to każdy lubi co innego i szanuje to co myślisz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA:SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122