Przejdź do głównej zawartości

3 miesiące po ślubie ♥

Hej kochani,

Razem z Dawidem dziś praktycznie spędziłam cały dzień poza domem. Świętujemy dziś trzy miesiące po ślubie. Postanowiliśmy, że do roku czasu będziemy świętować co miesiąc a później co rok . Wiadomo ;p
Oj cudownie spędzony dzień. A teraz lecę, ponieważ zrobimy sobie kolacje przy świecach ♥

Ale zostawiam Was ze zdjęciami jak obiecałam :*



plener











i  z poprawin
 ♥

Dziękujemy naszej cudownej pani fotograf:*

 Zdjęcia chronione prawem autorskim!

Komentarze

  1. Ale piękna z Was para! Cudowne zdjęcia :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejsze to z poprawin jak jesteś oparta o drzewo :) z resztą, wszystkie są na prawdę prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ! Zaraz się rozpłaczę, wzruszam się coraz częściej widząc takie zdjęcia. Ja też chcę a tu trzeba czekać przynajmniej 4 lata ! ;c
    Gratuluję w każdym bądź razie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna z was parka ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką miałaś bajkową sukienke!
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko pozazdrościć <3
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądacie :) szczęścia :* pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie z pleneru jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)
    dla mnie każdy czwarty jest tym cudownym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne zdjęcia! w trampkach najlepsze! <3
    idealna para ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! A zdjęcia fantastyczne, pięknie wyglądałaś :)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wygladacie!rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądacie razem cudownie, słodko <33333333

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze zdjęcia! Powodzenia Wam życzę :)
    Dodaję do obserwowanych.
    Jeśli spodoba Ci się moj blog-tez to zrób :) z góry dzięki.
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje! sliczne zdjecia ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja 18 sierpnia mialam rok po slubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są naprawdę przepiękne!
    Aż emanuje z nich miłość, która was łączy :)
    Szczęścia na kolejne miesiące pożycia :)

    anesja26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te zdjęcia, przeważnie w plenerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! :) Szczęścia Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved