Przejdź do głównej zawartości

Rocznica

Hej kochani,



○ Tak jak obiecałam w dniu mojej rocznicy ślubu pojawi się historia mojej miłości. Może nie jest za długa, ale mam nadzieje, że mamy dużo i jeszcze więcej przed sobą. Jesteśmy dopiero, a może już rok po ślubie. :)
Dziś nasza pierwsza rocznica.





○ Znamy się trochę z liceum. Wtedy nie byliśmy parą. Gdy Dawid skończył wcześniej ode mnie szkołę, nie widziałam się z nim rok. Aby uczcić zdaną maturę, poszłam do pizzerii i tam był on z rodzinką. Przywitaliśmy się. Wieczorem napisaliśmy do siebie i umówiliśmy się na spotkanie. A więc można powiedzieć, że zaczęło się od pizzerii.

zdjęcie z walentynek ♥

zdjęcie z 20 października 2013

zdjęcie z 16 sierpnia 2012

Spotykaliśmy się coraz częściej miło spędzając czas. 
Pewnego dnia Dawid przyjechał i koniecznie chciał iść na spacer. Wybraliśmy się na punkt widokowy. Tam powiedział mi, że zapomniał czegoś i musi wrócić się. Więc czekałam na niego i w pewnym momencie odwróciłam się i zobaczyłam wielki pęk róż i małe pudełeczko.Poprosił mnie wtedy o rękę i jak widać zgodziłam się.
Pobraliśmy się w tamtym roku i mamy nadzieje, że będziemy na zawsze razem.




Komentarze

  1. piękni, młodzi, zakochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy ja znajdę swoją drugą połówkę ?? Ahh .. :D Szczęścia wam życzę i wszystkiego co najlepsze dla was .. ZAKOCHANI SĄ WSPANIALI <3

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęścia robaczki! wyglądacie cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna para:) dużo szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiedzialabym ze ejstes mezatka jesli zobaczylabym cie na ulicy, pieknie i mlodo wygladasz! :) Duuzo duzo szczescia i milosci, slicznie Wam razem! :*

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy daje mi mniej lat niż mam :)

      Usuń
  6. Szcześcia ! :0 ślicznie razem wygladacie !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że przeczytam super długą historię, a tu od spotkań zeszłaś do oświadczyn, szkoda :( Szczęścia kochani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej na pewno pojawi się jeszcze na blogu. Jak i już było wcześniej. Ale na pewno rozwinę poszczególne etapy w następnych postach w niedalekiej przyszłości ;)

      Usuń
  8. Cudownie!!!! :) Życzę szczęścia i dużo, dużo miłości.:* Ile mieliście lat jak się pobraliście? ;>
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku cudowne zdjęcia, Życzę wam dużo szczęścia i Wszystkiego co najlepsze! :)
    http://swiatroksany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia przepiękne! Gratuluję rocznicy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :-*
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah i przyjedzcie kiedyś do mnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna historia i jednocześnie zdjęcia *.*
    Przepieknie wyglądałaś :)
    Szczęścia :*:*
    Tak popatrzyłam na datę i ja zaczęłam 22 chodzić z moim obecnym chłopakiem i wtedy obchodziliśmy kolejną miesięcznicę :D

    Bardzo podoba mi się twój blog? Co powiesz na obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawia mnie (bo jesteście bardzo młodzi ) czy już ze sobą mieszkacie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeje ! Tak szybciutko to wszystko? Bardzo szybko ! Ile trwał wasz związek przed ślubem ? Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.