Przejdź do głównej zawartości

Wisteria Tunnel in Japan

Hej kochani,



Dziś na moim blogu coś innego. Chciałabym Wam pokazać cudowne miejsce jakie przypadkiem zobaczyłam na pewnej stronie internetowej.(strona: klik) Chętnie bym tam się teraz znalazła.

Wisteria Tunel w Japonii


Jest to miejsce, w którym można zobaczyć spektakularne widoki na kwiaty. Wisteria w Kawachi Fuji Gardens, w Kitakyushu w Japonii jest kolejnym doskonałym przykładem japońskiego postrzegania piękna i architektury. Prywatni gospodarze w ogrodzie mają około 150 roślin kwitnących z 20 różnych gatunków. Jednak klejnotem w ogrodzie jest wspaniały tunel Wisteria, gdzie można spacerować pośród wiszące wielobarwnych kwiatów.
Ogrody znajdują się około 4-godzinnej jazdy od Tokio, a czas wizyty jest najlepszym pod koniec kwietnia do połowy maja. O tej porze roku są kwiaty w pełnym rozkwicie. Ponadto roczne "Wisteria Festiwal", znany również jako "Fuji Matsuri", jest  27-29 kwietnia jako dodatkowa uroczystość w ogrodzie.
Odwiedzający mogą doświadczyć zen-spokój. To nic dziwnego, że Wisteria jest ważnym symbolem dla buddystów.





Cudowne miejsce. A jakie jest Wasze zdanie?

Komentarze

  1. Piękne chciałabym się tam znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te zdjęcia! Jeju tam jest nieziemsko<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze nie moge tam jechac :-( eh..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ten tunel w Japonii, piękna sprawa ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałam, ze to obrazy...czyli można powiedzieć, że prezentuje sie to wszystko malowniczo : ) Uwielbiam Japonię więc z przyjemnością bym sie tam znalazła : )
    Pozdrawiam : https://nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nir wiedzialam ze takie cos jest. Pięknie tam:)
    Zrob post jak mozesz o swoim pokoju? Jesli chcesz oczywiscie :) czasem widac fragmenty tylko ;) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz częściej! :)) asia

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne miejsce, bardzo chciałabym się tam znaleźć
    trochę skojarzyło mi się z Avatarem :D
    bajecznie
    zapraszam do mnie http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  11. wow boskie miejsce - ale się rozmarzyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne miejsce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*