Przejdź do głównej zawartości

Jesienna pogoda- stylizacja

Hej kochani,


Dziś byłam na chwilkę na spacerku. Zrobiłam trochę zdjęć. Jeśli chodzi o pogodę to nie wiadomo jak się ubrać. A to wychodzi słoneczko ale dosyć chłodno jest, a to zachodzi a wtedy zatrząść się można ;) bynajmniej ja tak mam. Jesień nie należy do moich ulubionych ale staram się jej nie znienawidzić.
Dziś ubrałam kardigan w kolorze bordowym do tego panterkowe legginsy i biały t-shirt. A także pojawił się mój nowy nabytek czyli buty. Uwielbiam je. Są niesamowicie wygodne i praktyczne ♥ Mają pokrycie z przodu trochę w stylu kaloszy ale nie do końca przynajmniej to sprawi, że będą idealne też na deszczową pogodę.  Spacerowa stylizacja jak Wam się podoba? :*






Plany na niedziele to urodziny mojego siostrzeńca Michała . Matko... jak to zleciało już on kończy 16 lat :)
A o to prezent ale nie mogę zdradzić co jest w środku. Jutro może zrobię zdjęcie ;)


Miłej niedzieli Wam życzę :*

Komentarze

  1. Mam taki sam sweterek swietny jest :)
    Udanej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter :) Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. ;-) A czapka mi się strasznie podoba. Najlepszego dla Michała. ;-)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty ! :) obs za obs ? ::)
    http://claudiaslomiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! I masz piękne włosy ;)
    Obserwuję i zapraszam lamode-caroline.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! bardzo mi się podoba :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:*
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny sweterek:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved