Przejdź do głównej zawartości

Z nowym rokiem...

Hej kochani,


Gdy przychodzi nowy rok obiecujemy sobie, że w tym będzie lepiej niż w poprzednim. 
Myślimy nad celami do wykonania. Chcemy zmian, ale i tak mało co z tego realizujemy. 
Ja tak miałam do tej pory, pisałam na kartce co chce zmienić, co zrobić... może jedno z wszystkich udało mi się zrealizować. W tym roku nic nie pisałam.
 Jedyny mój plan na 2015 rok to bycie szczęśliwą-optymizm. Jeśli to będę miała na myśli to wydaję mi się, że zrealizuje się reszta, która była w ostatnich latach. Nie można cofnąć niektórych straconych dni ale można sprawić by te kolejne były pełne szczęścia i uśmiechu.







Komentarze

  1. moim celem też jest być szczęśliwą :) niby to takie jedno postanowienie, a czasem niestety okazuje się mocno trudne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;-) ja w sumie chyba przez całe życie mam takie plan- być szczęśliwą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze ten rok bedzie dla Ciebie szczesliwy :)
    Swietna masz koszulke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje :)
      dziękuje ♥

      Usuń
  4. Fajny pomysł na post ;-) Śliczny makijaż!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobnie-w tym roku nie robiłam żadnej listy tylko stwierdziłam, że postaram się aby ten rok był lepszy od poprzedniego :)
    Śliczne zdjęcia-szczególnie pierwsza dwójka <3



    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takze moim celem jest przede wszystkim bycie szczesliwa tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny makijaz i bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając notkę i komentarze widzę, że moje postanowienie nie jest oryginalne bo plan na rok 2015 to bycie szczęśliwą, częściej uśmiechać się do innych i cieszyć się z małych rzeczy.
    Świetne zdjęcia : )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz ten t-shirt? Jest genialny. Kochana bycie optymistką to bardzo dobry pomysł. Chyba dopiszę do moich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w tamtym roku w new yorker ;*
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*