Przejdź do głównej zawartości

Apricot Blouse

Hej kochani,

Robi się coraz cieplej, słońce coraz  częściej się nam pokazuje. Dzięki temu jest więcej siły i milej spędza się dzień. W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam przede wszystkim pokazać moją nową bluzkę. Ma cudowne koronkowe wykończenie. Już ją uwielbiam i widzę w różnych stylizacjach. Dziś założyłam do niej czarną spódniczkę i koronkowe rajstopy. Postanowiłam zestawić to z butami i torbą w kolorze brązu. Nie obeszło się również bez mojej ukochanej kurtki. Nie jest jeszcze na tyle ciepło by chodzić bez niej ale do zdjęć wiadomo... ;) Sporo mam nowości więc już niedługo następne stylizacje. 
A co myślicie o tej... podoba się Wam?






Komentarze

  1. Świetna stylizacja :) bluzka jest śliczna :) ja osobiście bym zrezygnowała z wzorzystych rajstop :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o gładkich ale zaryzykowałam ;)

      Usuń
  2. Śliczna ta bluzeczka, zmieniłabym tylko rajstopy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrze to tez mam ochotę je zmienić ;*

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bluzka. A rajstopy moim zdaniem jak najbardziej pasują ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie rajstopy odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest przecudowna :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz kochana!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja, masz przepiękne włosy!
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, miło, że zaobserwowałaś :*

      Usuń
  9. bardzo ładna bluzeczka!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest niestety ostatnio zimo. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne wyglądasz w tym. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka i podoba mi się w takiej stylce !:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz :) bluzka bardzo mi się podoba! ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA:SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122