Przejdź do głównej zawartości

Red black plaid jacket

Hej kochani,

Dzisiaj stylizacja, która jest 100% w moim stylu czyli tak zwany "zwyklaczek" na sportowo. Uwielbiam te czarne jeansy z wysokim stanem. Zawsze dodają cm moim nogom co mnie cieszy. Jeśli chodzi o wysokie obuwie, na co dzień mało w nich chodzę, chyba, że uda mi się teraz kupić jesienne mega wygodne. W tej stylizacji również postawiłem na wygodę i padło na czarne trampki. Temu wszystkiemu nadaje charakter kurtka w kratkę. Ogólnie zdjęcia i stylizacja zrobione jakiś czas temu, kiedy było troszkę cieplej.







kurtka - cropp
t-shirt- no name
spodnie- new yorker
trampki - no name

Jak Wam się podoba? Lubicie zwyklaczki? Mam też takie stylizacje wstawiać? ;*

Komentarze

  1. Zwyklaczek ale z charakterkiem ;-) Bardzo fajna kurteczka, kratka jest bardzo trendy. Masz boskie włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka :) W pierwszej chwili myślałam, że to koszula - kiedyś lubiłam takie. Super koszulka :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, ja takie właśnie lubię :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc jestem nowa czytelniczka. Zwracam sie z prosba o post o Tobie :) Czyli typu jak masz na imie, ile masz lat, skad jestes itp. Nie wiem czy juz byl taki post ale dla nowych czytelniczek by sie przydal bo nie sposob przewertowac 3 lata blogowania aby to wszystko znalezc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część informacji zaktualizuje na pasku bocznym. Post kiedyś zrobię o sobie ale mam pewien plan co do tego i dlatego nie będzie go na tę chwilę ;*

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, a Twoja uroda niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszula :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie stylizacje są moim zdaniem najlepsze, proste, ale efektowne :3
    Dziękuję, za miły komentarz zostawiony u mnie ♥ Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka!!<3 Mega<3
    Obserwuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zwyklak, bardzo mi się podoba ta kurtka :) To z nowej kolekcji? :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna i masz boskie włosy! Świetna kurtka :)

    NOWY POST - leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowna kurtka :) szkoda ze nie z tej kolekcji:/


    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, bardzo pasuje Ci taka stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna ta kurteczka :) całość super

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz, świetny look :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ! *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna kurtka :) ogolnie cała stylizacja na tak!
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. @Ja w następnym też będę, mieszkam niedaleko. Musimy się spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy następny post? Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Totalnie mój styl ♥ Zawsze jest okej :3 świetna koszula

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122