Przejdź do głównej zawartości

Co kupić bliskim? Jaki prezent? - Świąteczne przemyślenia...

Hej kochani,

Dziś na blogu pojawi się pierwszy post o tematyce świątecznej. A planuje już następne.
Od kilku dni myślę co kupić bliskim na gwiazdkę. Nie chce obudzić się przed samymi świętami i się stresować. Wolę teraz zaplanować i zrobić zakupy, niż nabyć nietrafione prezenty na szybko.
Przemyślany, fajny i trafiony prezent na pewno bardziej ucieszy. Lubię gdy upominek jest kreatywny i taki, które wiem, że tej osobie się on spodoba. Już prawie mam całą listę prezentów dla wszystkich i niedługo jadę na większe zakupy.


A Wy już macie pomysły co komu kupicie?
 A może już kupiłyście?

PS. Niedługo postaram się dodać następny post. Będzie o pomysłach i poradach.

Komentarze

  1. Nie ma u mnie zwyczaju kupowania prezentów rodzicom i reszcie rodziny. Tylko rodzice, dziadkowie i ciocie kupują 'młodym'. Kupuję tylko prezent dla chłopaka, jednak nie myślałam, że to takie trudne wyzwanie, pomysłów kompletnie brak..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero się będę chyba nad tym zastanawiać. :D Czas goni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powolutku kończę zakupy prezentowe dla rodzinki :) uffff ..

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ma jeszcze nic! Ale w sobotę zamierzam nadrobić całe zaległości! Pozdrawiam ciepło w zimowy czas :))

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie w przyszły weekend jadę na zakupy,zwłaszcza prezentów :p
    jedynie mam prezent dla taty,a reszta mam juz też zaplanowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już w zasadzie mam wszystko kupione, został tylko tata :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop