Przejdź do głównej zawartości

spacer z ukochanym

Witam ,

Oj późno jest , ale bloga nie można zaniedbać :)
Dziś dodam zdjęcia z mojego wczorajszego zestawu . Na wierzchu założyłam szary płaszczyk z imitacji wełny plecionek z beżową nitką , z guzikami ''ala- żołnierskie'' . Pod szuje apaszka zdobiona frędzelkami w kolorze szaro, biało, czarnym. Buty , że tak powiem oficerki, szare, zdobione wysoko 3 gwiazdkami które rzuciły mi się przy zakupie tych butów. Pod spodem bluzka w kolorze brzoskwini , dłuższa na plecach , pod spodem szary top . Spodnie -legginsy czarne z imitacją '' skóry węża''( coś w ten deseń).:) Hmmm... biżuteria w kolorze złotym , lecz to nie złoto;p  Długi łańcuszek , który wzięłam na dwa razy + ukochane serce , które kupiłam nad morzem w Kołobrzegu. Bransoletki złota i srebrna . A i prawie zapomniałam kolczyki do kompletu które były ze złotym łańcuszkiem. Makijaż delikatny: oczy lekkim brzoskwiniowym   kolorze z małym smoke eyes, trochę różu na policzkach , jeśli chodzi o podkład to z firmy max factor Colour Adapt 40 creamy.

Jeśli chcecie zdjęcia jak robię makijaż piszcie w komentarzach:)

Zdjęcia robione przez narzeczonego :* dziękuje Ci.
Bardzo miło spędzony dzionek , z nim jak zawsze.
Szkoda, że nie jest już trochę cieplej. Inne zestawienia czekają, ale się doczekają.

A teraz zdjęcia :











top - H&M
bluzka - bershka
legginsy - sklep z bielizną
buty - step
biżuteria:
złoty łańcuszek-mohito
kolczyki-mohito
bransoletki-sklep z biżuterią
łańcuszek serce- sklep w Kołobrzegu.( Nie pamiętam nazwy)
apaszka - bazarek
płaszczyk - sklep o nazwie chic jenne

Komentarze

  1. czemu ja nie mam Twojej figury !!
    ale buty sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.