Przejdź do głównej zawartości

Byle do przodu ...

Hej kochani,

-Dzisiejszy dzień był udany. Wczoraj zrobiłam rozkład ćwiczeń oraz jadłospis. Co do mojej kondycji nie jest tak źle:D Ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. Z Dawidem wyszliśmy pobiegać ..
...ha ha żeby było udokumentowane Dawid zrobił zdjęcie ;p 

-Jeszcze tydzień został mi wolnego od uczelni. Spróbuje ten czas wolny dobrze zorganizować. 

-Dodatkowo chciałabym Wam pokazać niesamowitego artystę, którego prace mnie zachwyciły!:)
rysunki w 3D:

Ramon Bruin

żródło:

Komentarze

  1. świetny blog , podoba mi się :))))))
    zapraszam do mnie! :** http://terybluft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rysunki tego artysty :3
    Zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG jakie świetne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha bieganie - nie lubię ;cc
    Rysunki są extra. ;*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak byłam w liceum to nie cierpiałam biegać na w-f, ale teraz jakoś się do tego przekonałam, bo się lepiej czuję:)

      Usuń
  5. fajny blog :)
    świetne rysunki
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a myslałam ze kazdy juz slyszał o rolce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taaa bieganie :D tez kiedyś zaczynałam, ale jakoś dziwnie szybko mi się odechciało :D ahah
    Zapraszam do mnie ;) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhh też bym chciala zeby mi sie chcialo biegać xD a te rysunki są cudowne, widziałam już kiedyś, zachwycające ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że chęć do biegania pozostanie..rysunki cudowne to prawda:)

      Usuń
  9. Boże rysunki są niesamowite .. Zawsze chciałam tak rysować oh!
    Ale podziwiam też Ciebie , ja nie mogę się zmusić do biegania pff
    a przydałoby mi się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałabym tak rysować ♥

      Usuń
  10. Pytałaś o wzajemną obserwację :)
    Pewnie że tak :P
    Śliczny blog
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Okej, możemy obserwować :D ja już i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ryyysunki :D
    Pozdrawiam i obserwuję! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Zachęcam do obejrzenia nowego posta, obserwacji i polubienia fanpaga.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam biegać, robię to codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bieganie jest świetne dla samopoczucia:))

      Usuń
  14. Rysunki w 3D <3
    Obserwuje i zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję za mobilizację do ćwiczeń :D Niesamowite rysunki, ja kompletnie nie mam talentu do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop