Przejdź do głównej zawartości

Co nowego :)

Hej kochani,

Korzystam z chwili czasu i dodaje post. Człowiek różnie potrafi się uszczęśliwiać : spędzanie czasu z bliską osobą,cudowna pogoda, kupując coś, uprawiając sport, jedząc różne pyszności itp... Hmm te co wymieniłam akurat ostatnio mi się sprawdziły, choć nie tylko. 
- Spędzam ostatnio sporo czasu z moją drugą połówką i to niesamowicie uszczęśliwia♥
- Jest wreszcie wiosna ...( kwiaty )!
- Kupiłam sobie ostatnio kilka cudownych rzeczy.. dziś pokaże Wam jedna z nich(świeczka).
- Staram się ostatnio regularnie ćwiczyć co daje mi świetne samopoczucie.
- Co do jedzenia pyszności... hmm prosimy gości na wesele i ciągle czymś nas smakowitym częstują ^^

Co do innych rzeczy które ostatnio robię i mnie uszczęśliwiają to zdjęcia oraz znajdowanie czasu dla Was :*

Mnóstwo jest jeszcze innych rzeczy co nas uszczęśliwia, poprawia humor... 
A co Was najbardziej uszczęśliwia???


Kwiaty ♥

 nowy zakup - świeczuszka ^^ ( ach.. ta mania )
 pyszne babeczki czekoladowe ♥

Ostatnio napisałam, że również będę nadrabiać stylizacjami. 

A więc następna:



kurtka- cubus
bluzka- sh
spodnie- no name
buty- no name

Komentarze

  1. babeczki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ćwiczę tylko ja robię wszystko naraz jeżdżę na rowerze, chodze na nordic walking, robię brzuszki i przysiady i czuję sie z tym świetnie! :)
    Też mam manię ze świeczkami mam nawet post ze swoimi zdobyczami wszystkimi :)
    Pięknie wygladasz jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciach widać Twoje dobre samopoczucie! :D oby tak dalej, uwierz, że ja ostatnio mam tak samo ja Ty:D Ja ćwiczę z Ewa Chodakowską fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :*
      moja siostra ma tą płytę i wiem, że fajna sprawa:D

      Usuń
  4. Śliczne zdjecia ; * Przepiękny blog ; ) Już obserwuję ! ; * zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; * Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ;)
    Mnie zawsze uszczęśliwia spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną, kupno czegoś nowego, aktywne spędzanie czasu no i jedzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;*
      widzę,że tak jak mnie :))

      Usuń
  6. sliczne zdj ;))
    jakie ciasteczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna z Ciebie dziewczyna! :))
    A ile jesteś już ze swoim chłopakiem jeśli to nie tajemnica oczywiście? :D
    Pozdrawiam! :* // Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znamy się 4 lata, chodzimy trochę krócej :)

      Usuń
  8. zdjęcia są piękne, a na babeczki mi narobiłaś smaka i pewnie sobie dziś upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje,
      oj polecam uszczęśliwiają:)

      Usuń
  9. Ale ślicznie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz i te babeczki przepysznie wyglądają! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. sama chętnie wszamałabym takie babeczki ^^ Ładna stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjecia :) jak te babeczki smakowicie wygladają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) oj polecam babeczki czekoladowe^^
      kiedyś dodam post z przepisem na nie :)

      Usuń
  13. Świetna kurtka ; )

    ZAPRASZAM DO MOJEJ NOWEJ NOTKI , PILNE ! -> http://mojarzeczywistoscmylife.blogspot.com/2013/05/blogovin-wazne.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylóweczka.
    babeczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA:SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122