Przejdź do głównej zawartości

Cudowne różane ♥

Hej kochani,

Ostatnio mam okres oszczędności, ale od czasu do czasu coś kupię. Chodząc po sklepach w oczekiwaniu na kumpele zobaczyłam na półce cudowne mydełko, pięknie zapakowane (w mydelniczce) .. od razu stwierdziłam, że muszę je mieć.♥  Ma cudowny jeden z moich ulubionych zapachów - różany. Znalazłam  czas by zrobić zdjęcia i Wam pokazać na blogu. Myślę,  że niektóre z Was tez zauroczy wyglądem. Szkoda, że nie możecie poczuć jaki to cudowny zapach , jak intensywny .. ale wiecie jak cudownie pachną róże więc (domyślacie się)...:D

cudowne ♥



Komentarze

  1. Śliczne to mydełko :)
    gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Również obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. noo ładne zapakowane *.*
    pewnie ślicznie pachnie... <3
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zapakowane.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. So beautiful ^__^


    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że podoba się Tobie moja kokardeczka ;)
    Czyli teraz czekam na Twoje efekty pracy :D

    P.S. Zapraszam na dzisiejszy post ;) - sztuczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. tez uwielbiam zapach różany<3

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam Cię do wspaniałej zabawy i nominuję Cię do Liebster Award ! :)
    Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.