Przejdź do głównej zawartości

New phone

Hej kochani,

Jak Wam mija sobota ? Mi tak strasznie nudno. Odpoczywam po całym tygodniu i może dlatego. 

Nie pisałam jeszcze o tym ale mam nowy telefon. Mój wybór padł na Samsung Galaxy SIII . Mam go około 3 tygodni. Na początku bałam się, że nie będzie praktyczny ze względu na wielkość. Ufff... ale nie! Jest świetny, wygodny-piękny nowoczesny design. Smukły i cienki ale mimo to dobrze leży w dłoni. Czułość ekranu dotykowego i interakcja z nim - perfekcyjne. Nic się nie zacina. Jeśli chodzi o zdjęcia to są dobre nawet w pomieszczeniach. Polecam wszystkim tego smartfona. Jestem w 100% zadowolona ♥
Kupiłam obudowę na niego żeby się nie niszczył i foie na ekran :)
Cudne robią teraz obudowy na telefony. Są dosyć drogie ale znajdą się również w przystępnych cenach.
Ja zapłaciłam niecałe 25 zł .

Komentarze

  1. ja ten telefon mam już prawie rok i mogę szczerze powiedzieć że do tej pory nic się z nim złego nie dzieje ! Jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska obudowa :)
    marzę o takim telefonie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta nowa obudowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, ten telefon jest świetny, też go kiedyś miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta obudowa:) ja również mam w planach kupić telefon , pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam samsunga i jestem bardzo zadowolona :3 Pozdrawiam i obserwuję http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ponoć SIII są bardzo dobre, widzę pou na ekranie ♥ haha i świetna obudowa :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam wlasnie nowy!
    Twój super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html
    Ps. Klikniesz w baner SHEINSIDE ??? Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam iphone, ale myślałam nad s4 :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zamierzam kupić sobie nowy telefon :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved