Przejdź do głównej zawartości

Tak na chwilkę ...

Hej kochani,

Ten post miał się pojawić wcześniej, ale myślę, że wy również ostatnio czas przeznaczyliście na dzień: Wszystkich Świętych. Na wspomnienia o bliskich, którzy od nas odeszli.

Więc jestem tutaj tylko na chwilkę, aby pokazać Wam co dostałam od siostry Dawida ( tak bez okazji ^^). Martyna kupiła mi przeuroczą skarbonkę w kształcie babeczki ♥ Dziękuje Ci :* Również chcę Wam pokazać moje nowe kolczyki motyle i bransoletkę z cudownymi kwiatuszkami. 
Co Wam się podoba najbardziej?


 Jutro postaram się tutaj zajrzeć :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*