Przejdź do głównej zawartości

Nowości

Hej kochani,

○ Dzisiejszy dzień spędziłam praktycznie poza domem. Jestem zmęczona, ale szczęśliwa.
Po uczelni wybrałam się na małe zakupy ze znajomą Wiolą. A później zgadałam się z moją mamą i obie pochodziłyśmy po sklepach.
○ Udało mi się kupić lakiery o cudownych odcieniach. Miałam zrobić dziś nowe paznokcie, ale jakoś mi to nie wychodzi. Może jutro uda mi się je zrobić i pokazać Wam efekty.


○ Niedawno kupiłam buty, ale zapomniałam Wam pokazać. Więc pokazuje teraz ;)

pokochałam je  ;)

Do jutra ♥

Komentarze

  1. cudne kolorki lakierów, jednak nie przepadam za tą firmą :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wcześniej z tej firmy ale wypróbuję :-)

      Usuń
  2. cudne kolory lakierów! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery mają świetne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory lakierów ;) buty też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki są śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute shoes! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru trzeciego od lewej jest przepiękny ! :)

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie podoba strasznie ♡ dzięki

      Usuń
  8. In love with the nail polishes shades!
    Fabrizia – Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne odcienie.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122