Przejdź do głównej zawartości

AriZona Green Tea with honey

Hej kochani,

○ Natrafiłam w sklepie na AriZona Green Tea with honey, bardzo się ucieszyłam, że mogę wreszcie spróbować tej mrożonej herbaty z USA. Za granicą dostępna jest w wielu smakach natomiast u nas dostępna jest tylko w pięciu. Ale i tak się cieszę i czekam na inne, ponieważ strasznie mi zasmakowała. ♥
○ Postanowiłam dla utrzymania klimatu zrobić paznokcie z cudownym motywem występującym na właśnie tej herbacie.

Podobają się Wam  ?




Próbowaliście już tę herbatę ?
Jakie smaki ?


Komentarze

  1. oo jakie śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale dla samej butelki ją kupię :-) Paznokcie piękne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą herbatkę :) Ale wersja jagodowa jest moją ulubioną. Jest też trzecia z granatem, ale już mi tak nie smakuje. Ten manicure wykonałaś rewelacyjnie! Aż jestem w szoku, że tak cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbaty nie piłam i pewnie się jej nei napiję bo nie lubię tego napoju. Co do paznokci - wyszly super :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam okazji jeszcze spróbować tej herbaty ;) paznokcie wyszły pięknie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim mieście jest tylko jeden smak z tego co widziałam, tego akurat nie ma a bardzo chciałabym spróbować. Paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam arizonę,smakuje mi jak i ta miodowa i ta brzoskwiniowa :D
    śliczne paznokcie *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam jeszcze, ale paznokcie masz świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki masz boskie :) ja nawet nie wiedzialam o takiej herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale boskie paznokcie!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, slicznie wyszlo, myslalam ze to zdjecie z internetu :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie, żeby zrobić taki wzorek naprawdę trzeba mieć talent, nasze kosmetyczki mają z tym problem, a co dopiero my :) A wodę chętnie byśmy spróbowały :)
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  13. haha! świetnie wykorzystałaś motyw na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog!
    zapraszam do mnie :

    mylife-tasia.blogspot.com

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam;p
    ale paznokcie są przecudowne:))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne paznokietki :) ciekawy blog, obserwujemy?

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :) .
    Obserwujemy ?
    anyysiaaczek16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak pazurki pasuja do butelki ;) chętnie spróbuję ;)
    z checia bede tu wpadac czesciej, obserwuje.
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie cudo, ale samej arizony niecierpie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jeszcze nie miałam okazji pić arizony, bo nigdy nie mogę na nią trafić :)
    świetne paznokcie
    obserwuje
    zapraszam do mnie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie próbowałam, ale ma śliczną butelkę, a paznokcie wyglądają rewelacyjnie <33!!

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie próbowałam, gdzie kupi kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie pamiętam ale w jakimś supermarkecie:)

      Usuń
  23. uwielbiam tą herbatkę!
    a pazurki ślicznie wyszły :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122