Przejdź do głównej zawartości

Strawberries ♥

Hej kochani,

○ Bardzo zależało mi na tym, żeby nie zaniedbywać bloga i wreszcie mogę stwierdzić, że uda mi się być tutaj z Wami codziennie. Więcej będzie o fotografii i życiu codziennym oraz innych różności i ciekawostek.
○ A więc coś o dzisiejszym dniu. Dziś jadę z Dawidem i mamą na lotnisko, ponieważ mój tata dziś wraca. Ale się za nim stęskniłam. Chodzę od rana szczęśliwa, że dziś już się zobaczymy.

A teraz za nim pojedziemy zajadam się truskawkami. Uwielbiam truskawki ♥ 


A wy lubicie truskawki?

○ A wy jak spędzacie sobotę ?

Komentarze

  1. Uwielbiam truskawki we wszystkich postaciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś jestem na urodzinach chrześnicy mojego chłopaka.:) Pierwsze jej urodzinki.:P Uwielbiam truskawki, zwłaszcza ze śmietanką. <3 A skąd Twój tata wraca? ;>
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam truskawy! Mniam ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamm. kocham te owoce :O
    fajny blog ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. oo..cudo:) ostatnio zywie sie głównie truskawkami;p
    zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam truskawki. Najlepsze takie prosto z pola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam truskawki! A szczególnie mrożony mus :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego jest usunięty post o lotnisku....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos dzieje mi sie z blogiem nie moge wstawić nowych wpisów i usunal mi sie ostatni :-(

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA:SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122