Przejdź do głównej zawartości

total black

Hej kochani,


Stylizacja którą dzisiaj Wam pokaże jest totalną moją odskocznią od kolorów. Czasem potrzebuje takiej przerwy od kolorów. Trochę charakteru dodaje sowa która jest na sweterku. Jak Wam się podoba taka cała stylizacja na czarno ?




A co do tego co u mnie to muszę Wam powiedzieć, że coraz zimniej i nad tym najbardziej ubolewam. Nie chce się za bardzo z domu wychodzić. Jeszcze do tego w domu mały remont, a trzeba było to niestety zrobić teraz. Dobrze, że w tym tygodniu uda się skończyć.
U Was też tak zimno?

Komentarze

  1. Mimo to, ze wole bardziej kolorow w stylizacjach to, Twoja wersja baaardzo mi sie podoba! Duzy efekt robi zlota sowa no i nie moge nie wspomniec o Twoich cudownych wlosach :)
    Ps.u mnie tez zimnooo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza :)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz swietnie i masz piękne włosy jak zawsze!
    U mnie tez zimno bardzo i nienawidzę zimy.
    Wiola ze szkoły :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja jak i makijaż masz racje sówka ma coś w sobie i dodaje uroku
    pozdrawiam boski blog :D
    zapraszam do mnie jeśli masz ochote
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny jest najlepszy ;) a ta sowa sprawia, że stylizacja nie jest taka smutna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam :)
      Dziękuję ♡

      Usuń
  6. Śliczne masz włosy zazdroszczę :) http://paaullina-blog.blogspot.com/?m=1 zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*