Przejdź do głównej zawartości

Codzienna stylizacja + nowości

Hej kochani,

Już nie mogę doczekać się wiosny. Pięknej zieleni, kwiatów...Dlatego dziś pokaże Wam stylizacje, która kojarzy mi się z wiosną. Ale najpierw dwie nowości, które ostatnio nabyłam.



Mięciutkie, wygodne, różowe buty po domu z biedronki :) ♥




Koronkowa bluzka z kokardą na przodzie w kolorze bordowym (new yorker)♥

A teraz czas na stylizację. Codzienna, wygodna i kwiatowa ;) Luźna narzutka nadaje lekkiego charakteru do obcisłego topu i legginsów. Te kolory i ten wiosenny klimat daje mi dużo pozytywnej energii. 
Już niedługo nowe tematy i stylizacje na moim blogu. Nabieram więcej siły i chce z Wami być częściej.
Trzymajcie kciuki ;*




top- H&M ( dawno już kupiony)
sweterek- nn
legginsy - lokalny sklep

Komentarze

  1. piękne nowości :)
    i śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tej koronkowej bluzce^^
    ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bordowa jest cudna! :)
    Mam nadzieję, że ''do zobaczenia'' w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapcie super są!
    Fajny set ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Uwielbiam motywy kwiatowe :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koronkowa bluzeczka jest taka cudna. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne butki, uwielbiam takie puchowe rzeczy :D super wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzeczka <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta stylizacja! Bardzo mi się podoba! Totalnie przypadła mi do gustu
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*

Ciepłe dni...

Hej kochani,

Wy pewnie też nie możecie doczekać się tych ciepłych dni. Ja bardzo. Uwielbiam ciepłą wiosnę i lato. Spacery, wyjazdy, spotkania, grille itp. Mam ciekawe plany na te wakacje... Mam nadzieję że wszystko się uda. A Wy macie już plany na te wakacje?







Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved