Przejdź do głównej zawartości

pink & black

Hej kochani,

Wczoraj nie miałam czasu pokazać Wam walentynkowej stylizacji. Więc pokaże ją dzisiaj. A co do walentynek to spędziłam je z ukochanym w domu i oglądaliśmy filmy romantyczne, wypiliśmy po lampce wina. Jak dla mnie cały rok to czas na okazywanie miłości. Wiadomo, że w walentynki można zrobić coś wyjątkowego ale nie musi tak być, ponieważ to może być również inny dzień :) A Wy jak spędziliście ten dzień?








żakiet- new yorker ( 2 lata temu )
spódniczka - nn
bluzka - H&M
buty-ccc

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wygladałaś :-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest przesłodka i ładnie ożywia całość stylizacji!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/pare-sow-o-piecdziesieciu-twarzach.html

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz *.*

    ja walentynki spędziłam na oglądaniu Harrego Pottera heh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy ♥
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowne wlosy :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna spódniczka <3
    nie rozumiem czemu większość w postach o walentynkach podkreśla to, że dla nich okazywać miłość powinno się na co dzień, a nie tylko w walentynki. przecież nigdzie nie jest napisane, że walentynki to "dzień okazywania miłości" tylko "dzień zakochanych", czyli powód do świętowania dla zakochanych par, nikt tu nie mówi, że tylko w ten dzień można wyznawać i okazywać miłość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie i muszę przyznać Ci racje :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*