Przejdź do głównej zawartości

Jesienny liść

Hej kochani,

Co na pewno uwielbiam jesienią to te w cudownych barwach liście. Obok mojego miejsca pracy jest cudowny park, który pozwala mi nacieszyć się nimi. Ogólnie bardzo lubię spacery o każdej porze roku ale kiedy mamy takie cudowne pomarańczowo- żółte kolory za oknem to mam wrażenie, że teraz jesienią najbardziej. Oby nie zniknęły szybko.








A tak w ogóle to ostatnio trafiam wszędzie na temat halloween. Chętnie zobaczyłabym na żywo ozdobione domy, przebrane dzieci ... po prostu poczuć ten klimat. Musiałabym lecieć do USA lub UK. Już bliższa i bardziej realna jest mi Anglia.


Świetne są te dyniowe dekoracje halloween ...
klimatyczne..

Komentarze

  1. rzeczywiście urocze... ozdoby! hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, nadają niesamowitego klimatu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny płaszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna, jesienna stylizacja:)


    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów ;))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niedawna czytam Twojego bloga i przyznam że Twoje stylizacje są świetne. ;) zastanawia mnie jednak to że jesteś tak młodziutka a tak szybko wyszłas za mąż ;) macie swój dom czy mieszkacie u rodziców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często ludzie mi mówią właśnie ze tak młodo. Zdecydowaliśmy o ślubie bo byliśmy pewni że chcemy być razem. Po co czekać nam było ;) a jeśli chodzi o mieszkanie to teraz tymczasowo u rodziców mieszkamy.

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Racja! Dużo szczęścia i miłości dla Was ;*

      Usuń
  8. Ładne zdjęcia :) Ta jesienna aura jest cudowna!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś strasznie ładna! No i piękne zdjęcia naszej Polskiej Złotej Jesieni :).
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety pewnie teraz będą coraz bardziej zanikać te kolory, ale ja ciesze sie ze skorzystalam z tych pieknych kolorowych lisci i Ty równiez! :)/K

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie jesienne zdjęcia są świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i stylizacje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jesienne fotki :)
    www.skinnyliar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop