Przejdź do głównej zawartości

Spacer

Hej kochani,

Ostatnio miałam złe samopoczucie i dlatego mnie trochę tu nie było. Ale mam dla Was stylizacje z niedzieli. Byłam z moim mężem na krótkim spacerze. Już coraz chłodniej i nie to samo co wiosenne, letnie spacery. Mimo wszystko przyjemnie. Niestety jest też bardzo wietrznie, ale udało mi się przygotować dla Was trochę zdjęć.
Na wierzch założyłam ciepły płaszczyk w beżowym kolorze, do niego dobrałam kapelusz oraz buty, które ostatnio Wam pokazywałam czyli czarne botki z pikowaniem. Pod spód płaszczyka założyłam bordową koronkową bluzkę i kremowy sweterek oraz spódniczkę w serduszka. Stwierdziłam, że dobrze uzupełnia się to w całości a Wy co myślicie?









Komentarze

  1. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://lauramoodo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz!


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Dziewczęco, ale jednocześnie z klasą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Całość jest przeurocza, ale z klasą. :D
    I ten zawał - cholera, wiem gdzie jesteś na tych zdjęciach. xD Pół sierpnia przejeździłam tam na rowerze. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie. Piękny płaszczyk :)
    olusiek-blog.blogspot.com - klik 

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszczy! ☺ można wiedzieć gdzie kupiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest z tego roku więc nie jest już w sprzedaży ale był kupiony w lokalnym sklepie w TM.

      Usuń
  7. ładnie Ci w tym kapeluszu :))
    pozdrawiamyy
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie usiłuję wyjść z szoku!
    Jestem u ciebie pierwszy raz. Zobaczyłam zdjęcie w tym poście i czytam tekst '... byłam z moim mężem na krótkim spacerze...". I STOP. Czytam jeszcze raz - '... z moim mężem...". I jeszcze raz "... mężem...".

    Czytam opis z boku - "... mam 23 lata...". Niemożliwe! Kochana, nie chcę Cię obrazić, ale wzięłam Cię za 16-latkę! Tak dla mnie wyglądasz na pierwszy rzut oka! Hahaha! Aż mi się śmiać z tego chce.

    No nic, przepraszam. ;)

    Bardzo ładnie Ci w kapeluszu ;) I masz ode mnie za niego duuuży plus, bo ja kapelusze uwielbiam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna styliacja, szczegolnie bardzo podoba mi się ten płaszczyk, podobnego własnie szukam :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny płaszczyk! Idealnie na Tobie leży i pasuje :)
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk! Słodko wyglądasz w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop