Przejdź do głównej zawartości

Nowa spódniczka

Hej kochani,

 Dziś zostawiam trzy zdjęcia stylizacji z nową spódniczką. Zdjęcia są z telefonu, ponieważ na inne nie miałam czasu. Spódniczka jest z miękkiego jeansu i uwielbiam nią. Zdecydowałam się do niej dobrać grafitową bluzkę i żakiet w ciekawy wzór, który też nabyłam niedawno. Włosy spięte w kok ale by nadać tej stylizacji trochę luzu założyłam sportowe buty. Co myślicie? Podoba Wam się takie zestawienie?



A tak w ogóle to spódniczkę kupiłam w sklepie mojej przyjaciółki Ani. Link do sklepu INSPIRED
Polecam serdecznie jej sklep ma tam śliczne rzeczy. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

Komentarze

  1. Fajna spódniczka! Ja czekam na wiosnę, by moc częściej zakładać spódniczki i sukienki :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit!
    Już taki wiosenny <3

    http://kredkapisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit!
    Już taki wiosenny <3

    http://kredkapisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna jest ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka! Mam taki sam telefon :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza spódniczka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest bardzo ciekawa! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódniczka. :D Czaiłam się na nią, ale jak widać za długo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop