Przejdź do głównej zawartości

Kwiaty... czyli stylizacja na wiosnę

Hej kochani,

Dziś pokażę Wam trochę kwiatów, trochę koronki czyli dwie rzeczy które bardzo lubię. Zastanawiałam się czy pokazać tę stylizacje bez butów, ponieważ tak na szybko zrobiłam zdjęcia. Ale zauważyłam, tak teraz patrząc, że te skarpetki pasują ;) Co do butów jakie założyłam to były to delikatne jasne buty. Niedługo pokaże je na blogu. Stylizacja ta, to taki dziewczęcy duet, którego idealnym dopełnieniem okazały się proste dodatki. 
Jak Wam się podoba takie zestawienie? 






Komentarze

  1. Ale piękne te kwiaty! Bardzo wiosennie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama rzadko kiedy noszę coś w kwiatki, ale uwielbiam na kimś oglądać takie ciuchy, a ta bluzeczka śliczna!
    a co do skarpetek, to na początku myślałam, że to balerinki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny outfit, delikatny i uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest sliczne :) Bardzo dziewczęce i delikatne. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja marynarka... :D
    Ładny strój swoją drogą :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś dodać, że znalazłam ją dla Ciebie za 1zł :D

      Usuń
    2. Nie pamiętałam:) ale to prawda jeszcze raz dziękuję ♡

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*