Przejdź do głównej zawartości

Spódniczka w kwiaty

Hej kochani,

W niedziele tak jak pisałam w poprzednim wpisie wyszłam z moim mężem na spacer. Ale jako takiej sesji nie udało nam się zrobić. Niby trochę słońce wyszło ale był wiatr chłodny i długo przez to nie spacerowaliśmy. Mam dla was zdjęcia stroju jaki wtedy miałam.
Wiosna więc pomyślałam, że muszą wreszcie pojawić się w mojej stylizacji kwiaty. Zdecydowałam się na spódniczkę, którą uszyła mi moja mama. Dobrałam do niej czarne rajstopy, białą bluzkę i à la skórzaną kurtkę. Co myślicie o takim połączeniu?







spódniczka - by my mum
bluzka - orsay
kurtka - new yorker
okulary - new yorker

Komentarze

  1. Ale jesteś śliczna ;-) spódniczka mega ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasują Ci takie kwiatowe motywy ;3 bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Okulary też mega. Jeden z moich ulubionych kształtów ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna spódniczka. Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz cudne włosy! Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się to prezentuje - wg mnie najlepsza taka stylizacja na wiosenno-pochmurne dni ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*

Ciepłe dni...

Hej kochani,

Wy pewnie też nie możecie doczekać się tych ciepłych dni. Ja bardzo. Uwielbiam ciepłą wiosnę i lato. Spacery, wyjazdy, spotkania, grille itp. Mam ciekawe plany na te wakacje... Mam nadzieję że wszystko się uda. A Wy macie już plany na te wakacje?







Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved