Przejdź do głównej zawartości

Gdy byłam dzieckiem :]

Witam!

Pomyślałam, że troszkę więcej powiem wam o sobie. A dokładniej myślałam ostatnio o tym jak to było kiedyś . Tak beztrosko , nie myślało się o problemach . A tylko miało się same dziecięce marzenia. Ja na przykład bardzo chciałam być "baletnicą" .. ha ha tak mówiłam. Ale to było marzenie 7-latki i nie wiem kiedy to prysneło.  A teraz nadeszło życie dorosłych. Hmm jest bardziej ciężko ,  ponieważ musimy dbać o to by podejmować właściwe decyzje, ale to nie znaczy  , że nie możemy z dzieciństwa czerpać inspiracji.( Dziecko może nauczyć do­rosłych trzech rzeczy: cie­szyć się bez po­wodu, być ciągle czymś zajętym i do­magać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie.-Paulo Coelho)


by Marti:* 

PS: mam nadzieje, że Was nie zanudzam :*

Komentarze

  1. piękny cytat mi z dziecka pozostało cieszenie się z bez powodu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved