Przejdź do głównej zawartości

Chyba przeziębienie ...

Hej kochani,

Dziś mój dzień był można powiedzieć nudny ;p Ale by było ciekawiej to zauważyłam, że gardło mnie zaczyna boleć i katar mi się zaczyna :( nie chcę być chora ... ratuje się czym mogę. Dla poprawy humoru zjadłam kawałek czekoladowego ciasta oraz napiłam się kawki z bitą śmietaną. Ale jutro i tak idę na uczelnię. Nie chce za bardzo opuszczać zajęć, ponieważ trochę już opuściłam...  Niedługo będę chciała wstawić post troszkę inny niż wszystkie ;) Na tę chwilę się tworzy...

na pocieszenie ;)
nie pokazuje nosa ;p
ha ha Rudolph czerwono-nosy ...

 a tu śliczne wisiorki ,
które chciałam Wam pokazać :



Komentarze

  1. powrotu do zdrowia! :) czekam na ten nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowia ;D
    fajne wisiorki :) bardzo ciekawe i inspirujące ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. szybkiego powrotu do zdrowia :))

    a zawieszki całkiem pysznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aww you take such cute photos! lovely post!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ! :) i bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę;)

    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely photos
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. you have such a lovely blog!

    I would greatly appreciate it if you can subscribe to my youtube channel?
    youtube

    i will also follow you on gfc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wisiorki są swietne :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm... kawusia :D Aż zachciało mi się i zaraz pójdę sobie zrobić :P Fajne te wisiorki, miałam kiedyś podobny w kształcie różowego pączka, ale niestety oderwał się od łańcuszka i zaginął :< W wolnej chwili zapraszam: photoee.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdróweczka, kochana!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe te wisiorki <3 Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia:)
    Wypiłabym sobie teraz taką kawkę z bitą śmietaną<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, bardzo ciekawie piszesz! Sliczne zdjecia. ;3
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka:) chciałabym taki lodowy wisiorek:)mniam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa :* Pewnie, że odwiedzę Twój blog !

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.