Przejdź do głównej zawartości

Pocky ♥

Hej kochani,

Dziś mnie mile zaskoczyła paczuszka od kumpeli :) A w paczuszcze były pyszne ciasteczka pocky ♥
Niektórzy może wiedzą jakie to są niektórzy może nie . Pierwsze pocky powstały w 1966 roku, kiedy to Ezaki Glico Company wyprodukowało smakołyki w polewie czekoladowej. Słodycze otrzymały nazwę "pocky", w oparciu o wyraz dźwiękonaśladowczy do odgłosu przegryzania produktu. Później, w 1971 roku, firma dała początek biszkoptowym paluszkom w polewie migdałowej. Następnym wyrobem były pocky z truskawkowym lukrem - w 1977 roku. Słodycze szybko po tym zyskały ogromną popularność, dlatego obecnie dostępnych jest coraz więcej nowych smaków. Pocky to pyszne paluszki z Japnii. 
Ja miałam przyjemność tym razem jeść w polewie czekoladowej . Na inne niestety dorwały się moje kuzynki ;p 


Pocky ♥













mniam ♥
przepyszne !!!

Komentarze

  1. Ojejujejujejujejujeju jakie śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;3 Śliczna jesteś *.*
    Pozdrawiam + może wpadniesz ?
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pocky :3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne włosy. :)
    misselegant06.blogspot.com
    bloglovin.com/misselegant06

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczo wyglądasz ślicznie Ci w tej fryzurze i tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , okularki zakładam tylko czasem, ale bardzo je lubię :D

      Usuń
  6. Pysznie wyglądają, ale ty jeszcze bardziej. ♥
    Śliczna jesteś :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odpowiedzieć u Ciebie, więc piszę, że oczywiście, możemy się wspólnie obserwować. Ja już to zrobiłam, czekam na Ciebie ;*
    No i bardzo fajny blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam Cię zaprosić do zapisania się na listę blogerek z woj. Łódzkiego.
    http://blogerki-lodzkie.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że w końcu pokażemy, że w blogerkach z Łodzi i okolic też jest siła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam je! <3
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)
    ja uwielbiam pocky w biaej czekoladzie..! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mm ale robisz smaki :) ciekawa jestem jak to smakuje:) Zapraszam do mnie i obserwacji :)http://viki-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved