Przejdź do głównej zawartości

Cinema ♥

Hej kochani,

Ostatnio byłam w kinie na maratonie nocnym na 3 częściach Iron Man. Myślałam, że tak długo nie dam rady usiedzieć w kinie ale było naprawdę świetnie :D Jest to jeden z moich ulubionych filmów.
-Fabuła, chociaż niezbyt skomplikowana, od początku przykuwa uwagę widza dzięki zastosowanemu flashbackowi. Po zaprezentowaniu sylwetki Starka zostajemy przeniesieni do momentu Iron Mana, który bardzo dobrze obrazuje, dlaczego playboy, czerpiący z życia pełnymi garściami, zostaje bohaterem. Spora część filmu poświęcona jest samej zbroi, procesowi jej tworzenia, kolejnych modyfikacji i testów. Jedyne, co może zmęczyć widza, to czas trwania filmu, który można by skrócić spokojnie o jakieś dziesięć minut.-
Całość fantastycznie dopełnia świetna rockowa muzyka.
                                   

Uważam, że Robert Downey Jr. to
świetny aktor !


A tutaj moja stylizacja na maraton :



Co do filmu polecam serdecznie każdemu :*

Komentarze

  1. fają miałaś koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'd love watching Iron Man <3
    What about following each other? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You:)
      Sure it is :D

      Usuń
    2. Followed baack <3 186!
      Keep in touch!

      Usuń
  3. Ale Ci ślicznie z tą kokardka!:)
    bardzo lubię do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, chłopak ciągle ciągnie mnie na Iron Mana a ja jakoś sie nie moge do tego przekonać. Śliczna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie ten film:) Daj się przekonać :D
      I dziękuje za opinie:*

      Usuń
  5. I loved the first movie and need to see the other two!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. you are so beautiful! love you look!

    I follow you on bloglovin!

    xx

    Laura

    www.pursesandi.net

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo ładna wiesz ? ;33

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak uważasz i dziękuje,
      ale ja sama się tak nie czuje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved