Przejdź do głównej zawartości

Spring ♥

Hej kochani,

Mamy piękną wiosnę. Dziś miałam ochotę prawie cały dzień chodzić z aparatem i robić zdjęcia. Trochę się ich uzbierało, ale pokaże Wam je na kilka postów. 
Na dziś jeszcze mam w planach pojechać z Dawidem do bratowej na urodziny :) Uszykowałam się już troszkę wcześniej by Wam pokazać jak jadę ubrana. 

Zdjęcia kwiatów :
(ach ta wiosna ♥)


A o to mój strój na dzisiaj :

 sweterek jest na później ponieważ będziemy wracać późno :)






Do następnego :*

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia :)

    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i buty! <333 !
    I wiosna jest cuuudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;)
    Też u mnie w ogrodzie kwitną kwiaty z trzeciego zdjęcia ( nie wiem jak się nazywają :D ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:*
      ja też nie pamiętam nazwy:/

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl ;)
    Śliczne zdjęcia szczególnie ten pierwszy kwiatek który nie wiem jak sie nazywa. ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:*
      miło :*
      ten kwiatek to petunia :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna torba.
    Kwiaty też urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga ( zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity ). Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku z linkiem tu facebook.com/domodi, a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach.
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten Twój styl i kropka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kwiaty, piękny strój. i ta torebka <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*