Przejdź do głównej zawartości

together with friends ♥

Hej kochani,

Co ciekawego ostatnio u mnie? Mieliśmy cudownego niedzielnego grilla, w cudownym gronie. Mam nadzieje, że na to lato się szykuje takich spotkań więcej. To cudowne, że są jeszcze osoby, które potrafią przywrócić uśmiech na twarzy pomimo wszystkich przykrych rzeczy, które nam się w ciągu dnia przytrafiły. To wspaniale, że są jeszcze Ci z którymi możemy tworzyć idealne chwile.

strój:
buty-reebok, spodnie- h&m, top- no name,
bluza-new yorker

Ps: Zapraszam na Instagram ♥
Do następnego:*

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. tak moja przyjaciółka
      i najwspanialsza osoba jaka może być :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że jesteś jest przyjaciółką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci że masz coś w urodzie z Taylor Swift przynajmniej na tych zdjęciach jesteś podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strój jak najbardziej na grilla:) świetnie wyglądasz;) fajne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ! Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś podobna do Taylor Swift! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie na każdym zdjęciu jesteś bardzo podobna do Taylor Swift. Zaglądam czasem na bloga i jestem zaskoczona tym podobieństwem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o tym i nie widziałam tego, ale Dawid mówi , ze cos w tym jest :)

      Usuń
  8. Grille są fajne. :)
    Bardzo ładnie wyglądacie. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. te zdjęcia już widziałam :)

    oj fajnie mieć taką przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś!
    super narzutka
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ile starszy jest od ciebie twój chłopak? a rodzice nie powstrzymywali was przed ślubem? pozwolili w takim wieku? :) śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved