Przejdź do głównej zawartości

Wypad do Dawida rodziców ♥

Hej kochani,

Wczoraj już nie zdążyłam napisać o tym, że byliśmy z Dawidem u jego rodziców:) Już się stęskniliśmy za nimi bardzo. Pogadałam również z Martyna .. he he nową siostrą. Tylko szkoda, ze pogoda się popsuła, ponieważ miałam nadzieje zrobić jej sesje zdjęciową. Będzie trzeba poczekać.
Już się  przyzwyczaiłam mówić do rodziców Dawida:mamo i tato. On do moich też.:D Fajnie,że nie przyszło to z wielkim trudem. Obym czuła się w tej nowej roli(żony) na zawsze wspaniale .. niech nie mija cudowne uczucie.

 Do następnego ♥

Komentarze

  1. Cute outfit and great pics! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę długości włooosów! aaa super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;)
    Bardzo spodobały mi się Twoje spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny outfit :)

    Dużo szczęścia wam życzę w małżeństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw:) fajnie ten kucyk wygląda z kokardką z chustki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne spodenki ;)

    zapraszam wszystkich do udziału w konkursie
    http://imrefashion.blogspot.com/2013/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ty masz piękne długie wloski, ja zapuszczam, ale jakoś zapuścić nie mogę :( Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyją swoim życiem he he :) dziękuje :*

      Usuń
  9. pięknie ;) dziękuję za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To super, że ciągle wszystko układa się wspaniale, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz!
    świetna koszulka z nadrukiem :D
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :P
    Zapraszam http://ronieandmary.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy będą zdjęcia z wesela ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia:)
    ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna torebka :)
    zapraszam do mnie :stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham proste stylizacje :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop