Przejdź do głównej zawartości

Za długo ...

Hej kochani,

Mam nadzieje, że mi wybaczycie moją nieobecność :*  Po moim weselu nie miałam czasu, ponieważ przez jakiś czas był mój brat, który przyleciał na moje wesele z Anglii i musiał niedługo wracać po... więc musiałam się nim nacieszyć. A później gdy odleciał to mój czas zajęło generalne przebranie rzeczy. Powoli z Dawidem szykujemy sobie mieszkanko :)) 
Więc przepraszam, że mnie nie było ♥


I co najważniejsze jeszcze ??
Już mamy wakacje !!!
( Więc czas na blog musi być :)) 
Do następnego :*

Komentarze

  1. ojoj chyba informacje po prawej stronie bloga nieaktualne :D "posiadaczka narzeczonego [...]" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. : ))

    Zapraszam do brania udział w konkursie na moim blogu. Do wygrania 3 pary ślicznych kolczyków.
    Dziś o 23:59 jest zamknięcie konkursu, a więc musisz się pośpieszyć żeby go wygrać.
    Może właśnie to Ty będziesz wkrótce posiadać te kolczyki, jest duży procent na to.

    - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia ;))
    caramel-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mój brat niedawno miał ślub i wiem co to znaczy, haha. Wracaj do nas tylko, kiedy odpoczniesz:)

    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zrozumienie :*
      postaram się już być tu często :)

      Usuń
  5. Oj tam oj tam to nawet logiczne, że po takiej "imprezie" jak ślub/wesele może być dłuższa nieobecność :D hah

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziecie mieli osobne mieszkanie? Pokażasz nam jak je urządziłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.