Przejdź do głównej zawartości

Magiczny jesienny krajobraz

Hej kochani,

Zacznę od tego, że dzisiejszy dzień od rana jest leniwy i taki do końca pozostanie. Regeneruje siły po całym tygodniu. 
Natomiast wczoraj byliśmy z Dawidem w kinie. Po drodze zatrzymaliśmy się w uroczym miejscu nad wodą. Oj przyjemnie tak się  na chwilę zatrzymać i podziwiać magiczne widoki. Uwielbiamy z Dawidem takie miejsca ♥

A Wam jak mija niedziela ? :)
kilka zdjęć :



 ♥

PS: Jutro dodam zdjęcia stroju jaki miałam.

Komentarze

  1. ale śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o mój boże jakie piekne widoki!
    ja równiez uwielbiam patrzeć na tak piekny krajobraz :)
    ślicznie masz włoski spięte bardzo mi się podoba :)
    a z Was cudowna para uśmiech sam na twarzy się pojawia patrząc na Was :);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ci bardzo :*
      Jesteś kochana !

      Usuń
  3. Uwielbiam takie miejsca :)

    Mam do Ciebie małą prośbę. Wystarczy, że wejdziesz w ten link i dodasz komentarz http://ankais.blogspot.com/2013/10/kolaz-najfajniejsze-ciuchy.html. Jest to dla mnie naprawdę ważne. Pozdrawiam i z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, śliczny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne widoki na tych zdjęciach. :D Cudnie razem wyglądacie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek! :) Ciekawe zdjęcia, jesiennie, pięknie! :d
    Słodko razem wyglądacie :>>
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.