Przejdź do głównej zawartości

zapomniana

Hej kochani,

Zapomniałam Wam pokazać kosmetyczkę jaką kiedyś kupiłam w New Yorker po przecenie. Uwielbiam takie rzeczy, więc można u mnie spotkać kilka kosmetyczek. Niedługo pokaże Wam tą mini kolekcje ;)
Ta którą dziś pokaże ma na wierzchu motyw kartki a w środku urocze kropki ♥ 


jak dobrze pamiętam dałam 10 zł 

~ Nadal jeszcze trochę jestem chora ale można powiedzieć, że jest lepiej. Szkoda tylko, że czuje się taka słaba. Mimo wszystko muszę podołać kilka domowym obowiązkom. 
W przerwach będę z Wami :*

Komentarze

  1. Kurcze, kosmetyczka boska, ala pocztówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się to w niej spodobało ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to samo powiedziałam jak zobaczyłam ją w sklepie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zakup:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jej cudowna jest!
    i jeszcze taka tania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, świetna ta kosmetyczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna !
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna! :) Bardzo mi się podoba, tak jak cały blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło :)
      Dziękuje za cudowne słowa ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.