Przejdź do głównej zawartości

Cętki ♥

Hej kochani,

Chciałam Wam pokazać spodnie, które jeszcze się tu nie pojawiały. Przy okazji moją wczorajszą stylizację.
Do spodni w cętki ubrałam bielutki sweterek o dosyć prostym kroju. Spodobały mi się bardzo te spodnie, ponieważ fajnie jest urozmaicić szafę czymś innym wyjątkowym.. musiałam kupić ;). Do tego czarne buty i naszyjnik kluczyk oraz bransoletka ze skay.
Wczoraj była nawet ładna pogoda więc nie musiałam ubierać grubego swetra ani płaszcza tylko sportową kurtkę. Ale zauważyłam, że już dziś wieczorem jest spora mgła i przez to jest chłodniej.

I jak Wam się podoba ?



Komentarze

  1. świetne są te spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga : ) Jest cudny : ) Prześliczne zdjęcia, a stylizacja piękna : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : * Pozdrawiam Serdecznie : *
    Ps. Zmieniłam tylko nazwę bloga , gdybyś nie rozpoznała : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie spodnie są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska stylizacja :)
    i jakie masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką górą wyglądają fajnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw. Bardzo podobają mi się spodnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
    Keep in touch,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie te spodnie komponują się z tym sweterkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie cętki :)
    zapraszam również do mnie na nowiutki pościk :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Fajny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja :) wisiorek jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuję Ci kolor biały ( bluzka ) ślicznie wyglądasz *.*

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygladasz w tych spodniach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved