Przejdź do głównej zawartości

look

Hej kochani,



Tak jak obiecałam : post ze stylizacją ze spaceru. Pewnie domyślacie się, że zdjęcia w domu, ponieważ na dworze zimno. Miałam na sobie jeansową koszula z new yorker a pod nią czarną tunikę z H&M. Połączyłam to z bordowymi legginsami z atmosphere. Jako dodatek posłużył mi granatowy pasek oraz bransoletka i łańcuszek z motywem serca . Nie przemyślałam trochę tego stroju ale mimo wszystko nie było mi zimno. Dobrze, że moja kurtka jest mocno ciepła ;)




Uwielbiam tą bransoletkę ♥

A zima w pełni cały dzień pada śnieg. Jeszcze dziś czeka mnie wyjazd na lotnisko mam nadzieje, że droga będzie przyjemna.
Buziaki :*

Komentarze

  1. Mi przede wszystkim pasek tam nie pasuje. Reszta jest okej :) I najważniejsze, żeby ciepło było. Dlatego ja też zakładam na siebie kilka warstw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez paska kiedyś też ubrałam ale teraz chciałam coś zmienić .. może nie do końca wyszło ;) ale ciepło było.

      Usuń
  2. Ślicznie Ci w związanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie! a naszyjnik jest przepiekny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądasz przecudnie!!! <3 Piękny jest ten wisiorek.;) Ja też bym nie wychodziła.;P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ładna stylizacja ; ) Dodatki , piekne koszula i tunika śliczne! ; )
    Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam Serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie wyglądasz, bransoletka <3
    masz świetnego bloga ;)

    obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zrobiła to samo :))
    zapraszam


    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. :D Bardzo podoba mi się ta koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bez paska by mi sie chyba bardziej podobalo ale i tak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny look <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny strój. Genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122