Przejdź do głównej zawartości

Trochę zmian ...

Hej kochani,

○ Chciałabym wprowadzić pewnych kilka zmian na blogu. Również w pisaniu postów. Ich tematyki i innych aspektów. Pragnę dodawać więcej o sobie, tzn o zainteresowaniach, codzienności, ciekawostkach itp. Ponieważ zauważyłam, że ostatnio blog nie stał się moim pamiętnikiem , a miejscem na stylizacje. Nie przestane ich dodawać, ale chce coś oprócz tego. Co o ty myślicie?
Prócz jeszcze tego wiele wiele innych rzeczy, które życie mi przyniesie. Mam nadzieje, że te zmiany Wam się spodobają . :)
○ Jakiś czas mnie tu nie było. Musiałam ten czas poświęcić egzaminom. Przez to mój blog wiele stracił, ale nie mogłam postąpić inaczej.. nie dałabym rady wyrobić się z materiałem. Częściowo czuje jakbym od początku musiała teraz pracować na to co było. Czuje się tak jakbym w pewnym sensie dopiero zaczynała przygodę z blogowaniem. Gdy robi sobie człowiek w czymś przerwę w pewien sposób stawia kilka kroków w tył. Niestety. Ale mam nadzieje, że wszystko wróci , a nawet będzie lepiej.


○ Przy okazji chce Wam podziękować, że pomimo mojej nieobecności liczba obserwujących i zaglądających powolutku rośnie. Dzięki Wam potrafię wytrwać w blogowaniu i nie porzucić tego. Cieszę się że kogoś interesuje mój blog. Blogowanie sprawia mi wiele radości.
Jeszcze raz Wam dziękuje... za tą motywacje ♥

Komentarze

  1. super że już jesteś :) widzę,że wracasz z nowym zapałem do pracy i nową jakością- super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za opisywaniem i pokazywaniem co robisz na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. warto czasem wprowadzić jakieś zmiany, pozdrawiam!
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki, bardzo mi pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie postanowiłam to zmienić i powoli wprowadzam takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to powodzenia, zmiany przydają się :D
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kamsyska.blogspot.com

    cudny blog, obserwuje, liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że moje będą na lepsze :)

      Usuń
  9. Teraz masz więcej zapału i zmiany będą na pewno na lepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo, że tak uważasz :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop