Przejdź do głównej zawartości

Walentynki - propozycje ♥

Hej kochani,

○ Zbliżają się walentynki. Niektórzy ich nie znoszą a inni uwielbiają. Ja jestem gdzieś w środku. Ani mnie to nie drażni, ani nie uwielbiam przesadnie. Ale uważam, że to świetny moment na spędzenie czasu z osobą, osobami, które się kocha. Czemu osobami ? Ponieważ walentynki nie musi się spędzać z chłopakiem, mężem ale można ten czas równie spędzić z osobą taką jak mam, tata, przyjaciółka a nawet w więcej osób na pogaduchach. Bo przecież są to osoby, które kochamy choć w inny sposób.
○ Mam trzy propozycje stylizacji na tą okazję.

Pierwsza:
Bordowa spódnica podkreślona brązowym paskiem, a do tego niebieska bluzeczka w serca z uroczymi guzikami.
 Może być też wersja ze sweterkiem, zależy gdzie się wybiorę. 
spódniczka, narzutka-H&M, bluzka, pasek-no name, 

Druga:
Sweterek w serduszka, do tego tunika podkreślona paskiem i czarne legginsy.
sweterek-house,sukienka/tunika- tenki, pasek-przy sukience

Trzecia:
Top z zabawnym napisem (może być właśnie z przesłaniem ;)), do tego spodnie w kropki i biały żakiet.
żakiet- New Yorker, top-TRN, spodnie- house, pasek-H&M

○ To są moje propozycje na walentynki. Którą radzicie mi wersje wybrać ? Która Wam się najbardziej podoba? 
 Mam nadzieje, że w jakiś sposób Was zainspiruje :*

Komentarze

  1. Ta czerwona spódnic a jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie śliczne, nie umiałabym wybrac najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza propozycja jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ostatnia najlepsza ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 podoba mi się najbardziej ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniej Ci w ostatniej i też ostatni jest moją faworytką.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja z tunika i sweterkiem bardzoo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te Twoje propozycje :) Ja jeszcze nie wiem w co się ubiorę, a dzisiaj z ukochanym idziemy na kolację... Muszę pogrzebać w szafie, coś tam się powinno znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie :* to udanej kolacji :)

      Usuń
  10. ja zostane przy dresach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wersja ze spódniczką najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza stylizacja jest idealna dla mnie ♥
    Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie zestawy są śliczne:)

    +obserwuję i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwona spódniczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy kupowałas zakiet?:) cudny<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam go rok temu ale podobny widziałam ostatnio w H&M

      Usuń
  16. pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podoba się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop