Przejdź do głównej zawartości

Tired...

Hej kochani,

○ Jednak mnie rozłożyło. Nie mogę zbytnio spać. Jestem strasznie przez to zmęczona. 
Katar nie pozwala mi praktycznie nic zrobić, ale nie poddaje się. Kuruje się czym można. 
Ważne jest również, aby w chorobie dużo pić, więc postawiłam na moje ulubione smakowe herbatki, które poprawiają mi humor.
○ Oczywiście dużo sił dajecie mi Wy i blog ♥


A tutaj moja ukochana herbatka żurawinowa ♥


○ Jak możecie to piszcie w komentarzach co chciałybyście się o mnie dowiedzieć lub o czym byście chciały zobaczyć post. Czekam również na różne pytania, ponieważ zebrało się kilka powtarzających. 
Pytajcie ja zrobię post z odpowiedziami :*


Komentarze

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Feel better doll! Get your rest girl! :) <3
    xoxo
    Zapraszam na rozdanie
    Romwe Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuruj się bo za oknem ładna pogoda :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://maggxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Mam chyba takie same szklanki jak ty :)
    Zapraszam w wolnej chwili http://swiatroksany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. już wszystko super ale dziękuje :*
    pospolite szklanki więc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już drygi tydzień kaszle i smarkam. Końca nie widać. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop