Przejdź do głównej zawartości

Kwiaty w domu

Hej kochani,

Dziś notka bardziej o czymś co bardzo lubię, a mianowicie chciałabym poruszyć temat kwiatów w domu.

Ostatnio mój mąż zasypał mnie kwiatami. Okazji było walentynki, dzień kobiet, imieniny.... i nawet dostałam bez okazji :) Zauważyłam, że bardzo mi się podoba to, że są kwiaty w domu nie tylko te w doniczkach. Mój Dawid powiedział, że co jakiś czas kupi mi kwiaty, żeby mnie ucieszyć skoro je tak bardzo lubię.
Myślę, że to fajna forma umilenia wnętrz. Stół, stolik kawowy czy w sypialni toaletka ozdobiony ciętymi kwiatami w wazonie umilą nam dzień. Tym bardziej, że za oknem nie ma jeszcze kwiatów. Dzięki kwiatom we wnętrzach możemy stworzyć przytulny klimat, który sprzyja wypoczynkowi. Może dlatego tak lubimy się  tak nimi otaczać.






A Wy lubicie kwiaty w domu? A jak tak to bardziej w doniczka czy cięte? A może takie i takie?

Komentarze

  1. Uwielbiam kwiaty <3 nadają niesamowitego klimatu. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki kwiatom jest zdecydowanie przytulniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło tak dostawac kwiatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za kwiatami, bo przykro mi kiedy więdną. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam kwiaty, nawet dlatego poszłam na staż na kwiaciarnię, by tylko obcować z nimi, ale o tym możesz przeczytać na moim blogu ;)
    Najpiękniej pachnące to goździki i frezje. mmmm....

    Zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kwiaty uwielbiam - cięte, w doniczkach, a nawet sztuczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam cięte, świeże kwiaty w domu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. również kocham kwiaty .... szczególnie te od lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żywe kwiaty, wnoszą tyle radości
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię kwiaty w domu ale właśnie cięte, bo doniczkowe niestety marnuję XD

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kwiaty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się w 100%!sama uwielbiam mieć cięte kwiaty w salonie, szczególnie białe tulipany:)
    zapraszam w wolnym czasie:)!
    www.mesmerizefashion.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog! dołączam do o9bserwowanych, poobserwuję Cię dłużej:
    chodź do mnie:) całus

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś nie przepadałam za kwiatami, ale ostatnio doceniam ich urok i to jak ożywiają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kwiaty doniczkowe, jakoś cięte nie mają swojego uroku tak jak kwiat w doniczce :)
    Super blog !!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kwiaty w domu, ale muszę je stawiać strasznie wysoko - koty. Nie zjedzą, ale z chęcią zrzucą na podłogę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam każde kwiaty ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sliczne!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne zdjęcia :)
    ja tez lubię mieć kwiaty w domu, od razu ożywiają wnętrze <3

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zywe kwiaty zawsze upiekszaja wnetrze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122