Przejdź do głównej zawartości

Kwiaty w domu

Hej kochani,

Dziś notka bardziej o czymś co bardzo lubię, a mianowicie chciałabym poruszyć temat kwiatów w domu.

Ostatnio mój mąż zasypał mnie kwiatami. Okazji było walentynki, dzień kobiet, imieniny.... i nawet dostałam bez okazji :) Zauważyłam, że bardzo mi się podoba to, że są kwiaty w domu nie tylko te w doniczkach. Mój Dawid powiedział, że co jakiś czas kupi mi kwiaty, żeby mnie ucieszyć skoro je tak bardzo lubię.
Myślę, że to fajna forma umilenia wnętrz. Stół, stolik kawowy czy w sypialni toaletka ozdobiony ciętymi kwiatami w wazonie umilą nam dzień. Tym bardziej, że za oknem nie ma jeszcze kwiatów. Dzięki kwiatom we wnętrzach możemy stworzyć przytulny klimat, który sprzyja wypoczynkowi. Może dlatego tak lubimy się  tak nimi otaczać.






A Wy lubicie kwiaty w domu? A jak tak to bardziej w doniczka czy cięte? A może takie i takie?

Komentarze

  1. Uwielbiam kwiaty <3 nadają niesamowitego klimatu. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki kwiatom jest zdecydowanie przytulniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło tak dostawac kwiatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za kwiatami, bo przykro mi kiedy więdną. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam kwiaty, nawet dlatego poszłam na staż na kwiaciarnię, by tylko obcować z nimi, ale o tym możesz przeczytać na moim blogu ;)
    Najpiękniej pachnące to goździki i frezje. mmmm....

    Zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kwiaty uwielbiam - cięte, w doniczkach, a nawet sztuczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam cięte, świeże kwiaty w domu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. również kocham kwiaty .... szczególnie te od lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żywe kwiaty, wnoszą tyle radości
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię kwiaty w domu ale właśnie cięte, bo doniczkowe niestety marnuję XD

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kwiaty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się w 100%!sama uwielbiam mieć cięte kwiaty w salonie, szczególnie białe tulipany:)
    zapraszam w wolnym czasie:)!
    www.mesmerizefashion.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog! dołączam do o9bserwowanych, poobserwuję Cię dłużej:
    chodź do mnie:) całus

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś nie przepadałam za kwiatami, ale ostatnio doceniam ich urok i to jak ożywiają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kwiaty doniczkowe, jakoś cięte nie mają swojego uroku tak jak kwiat w doniczce :)
    Super blog !!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kwiaty w domu, ale muszę je stawiać strasznie wysoko - koty. Nie zjedzą, ale z chęcią zrzucą na podłogę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam każde kwiaty ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sliczne!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne zdjęcia :)
    ja tez lubię mieć kwiaty w domu, od razu ożywiają wnętrze <3

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zywe kwiaty zawsze upiekszaja wnetrze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Niedzielny Relaks

Hej kochani, Niedziele spędziłam z moim mężem w domku. Trochę wyszliśmy na spacer. Ładna pogoda, wiec szkoda by nie skorzystać. Mam kilka zdjęć powiedzmy stylizacji. Dawno nie było takich zdjęć na blogu... chociaż takich kilka po powrocie ze spaceru. zapraszam również na instagram : @mmarti122

Problemy techniczne i co u mnie...

Hej kochani, Próbowałam wrócić do blogowania. Ale teraz dopiero udało mi się otworzyć stronę do edycji i wstawiania nowego wpisu. Nie wiem co było przyczyną tego problemu. Mam nadzieję, że już teraz będzie wszystko dobrze i wrócę na dobre do blogowania. Co u mnie ? Jestem w ciąży. To już 32 tydzień. Już coraz bliżej do zobaczenia się z naszym skarbem. Będzie chłopczyk. Teraz powoli tworzymy kącik w sypialni dla maluszka. Kompletujemy powolutku już wszystko co potrzebne. Cudowne są teraz te rzeczy dla dzieci. Nie wiadomo co kupić, co wybrać. Będę starała się pokazywać tutaj zakupy na wyprawkę lub jak wygląda właśnie kącik synka czy jakieś produkty, które Wam polecę. Może później też rady. Ale najpierw muszę sama się doświadczyć, ponieważ to nasz pierwszy dzidziuś.  To do następnego i buziaki dla Was♡

Body splash H&M

Hej kochani, Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam. Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.