Przejdź do głównej zawartości

Nowe dodatki

Hej kochani,

○ Coś wydarzyło się ostatnio i nie mogłam napisać o tamtym dniu. Ale dziś nie o tym. Przychodzę do Was tym razem z dodatkami do sypialni jakie dostaliśmy. Jest to cudowna mięciutka podusia i różany świecznik. Bardzo podobają mi się te wzory. Poduszka ma na sobie znaczki pocztowe, moje ukochane motyle, kwiaty.
Natomiast świecznik jest w róże. Muszę koniecznie tutaj lub na instagramie pokazać go wieczorem.

Lubicie takie wzory? 





○ Teraz co aktualnie u mnie? Rozmyślam nad przyszłością. Nie ma dnia, żebym nie miała natłoku myśli. Myślę o dalszych studiach zaocznie więc szukam pracy. A jeśli chodzi o wakacje to jak się uda to może z mężem gdzieś się przejedziemy odpocząć. Zobaczymy...

Cały czas ostatnio słucham piosenki 
Ariana Grande - problem
tak mi się jakoś spodobała ;)

Do następnego :*
Pa pa

Komentarze

  1. Prześliczna podusia, a świecznik jest genialny super kolor, a te róże no po prostu bomba ! : *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poducha śliczna ale ten świecznik mnie po prostu zachwycił!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I poduszka, i świecznik są urocze. :D Ja bym zapewne świecznik użyła na ołówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, ten świecznik cudooowny *.* mam nadzieję, że wyjazd z mężem się uda i że znajdziesz pracę, no i przede wszystkim uwolnisz się od tego, co Cię dręczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej przekonuję się do nich, ładnie :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne rzeczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie ładne *.* Znając życie ja bym wykorzystała świecznik na coś innego :P Poduszka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne dodatki, bardziej podoba mi się ten różany świecznik, pasowałby także u mnie, więc muszę poszukać czegoś takiego. :) Życzę Ci powodzenia w realizacji twoich planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne dodatki :) Ja zabrałam się ostatnio za generalne porządki i chciałabym jakoś ogarnąć wystrój mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ta sama poduche. Swieyna jest :d

    OdpowiedzUsuń
  11. masz męża/??:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA: SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122