Przejdź do głównej zawartości

Wreszcie mam wakacje ♥

Hej kochani,

dostałam za to, że obroniłam licencjat ♥

○ Wreszcie mogę na dobre powiedzieć, że mam wakacje! Obroniłam prace licencjacką i teraz odpoczywam. Niedługo będę rozglądać się za pracą na lato lub ogólnie, ponieważ nie wiem co robić dalej. Czy iść na magistra czy nie. Muszę przemyśleć wszystko. Zwłaszcza obmyślić "plan" na dalsze życie :)
○ Jutro napiszę do Was więcej. Opowiem coś więcej o dzisiejszym dniu, ponieważ miałam bardzo ciekawy. Dlatego, aż na dwa wpisy. ;)


do zobaczenia jutro :*

Komentarze

  1. pierwsze foto jakie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skonczylam licencjat z zarzadzania teraz przede mna dwa lata magistra :-)

      Usuń
  3. piekna bransoletka, gdzie ja kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje obrony pracy licencjackiej :-) teraz zasłużyłaś na odpoczynek zapraszam na lody lub cos słodkiego do mnie :-) aby uczcić Twój sukces

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz piękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Bardzo ładne zdjecia. Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! udanych wakacji :D ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję obronionego licencjatu :) A na jakich jesteś studiach, bo jestem ciekawa ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop