Przejdź do głównej zawartości

Cudownie pachnące balsamy

Hej kochani,


Uwielbiam smarować ciało różnymi balsamami, później jest takie miękkie i cudownie pachnie i jakiś czas temu kupiłam pewien balsam zupełnie inny niż do tej pory. Nic nie pisałam na blogu, ponieważ chciałam zobaczyć jak będzie się sprawdzał. 

Balsam kupuje się na wagę ale pani w sklepie zapakowała mi w śliczne pudełko.
Jak dla mnie nie nadaje się do smarowania w dzień chyba, że w bardzo małych ilościach,
ponieważ jest tłusty.

Kosmetyk ten zawiera masła shea i przez to ma inną konsystencję, dosyć twardą i grudkowatą. Możecie uważać, że to nie jest normalne ale ta konsystencja znika pod wpływem ciepła naszego ciała.
Stosowanie balsamu jest wskazane do nawilżenia i natłuszczenia suchej skóry. Wpływa pozytywnie na ochronę skóry przed niekorzystnym działaniem wiatru, niskich temperatur. Ponadto masło Shea zawarte w naszym balsamie stymuluje komórki do walki ze starzeniem się, niweluje przebarwienia i zmarszczki, jak również odnawia naskórek, uodparniając go na podrażnienia. Wystarczy odrobinę balsamu rozgrzać w dłoniach, wtedy zamieni się na olejek. Taka konsystencja pozwoli na wykonanie aromaterapeutycznego masażu, po którym skóra jest niezwykle gładka i odżywiona.
Jest naprawdę bardzo wydajny i stał się moim ulubieńcem.
Miałam do wyboru kilka zapachów : 
- magnolia 
- pomarańcza z chilli 
- len z grejpfrutem
- epice - korzenny 
- grecki
- afryka
- białe piżmo
Wybrałam magnolie i uwielbiam ją ale chce zakupić wszystkie ;) ♥
Ostatnio dowiedziałam się, że będzie jeszcze więcej do wyboru.
Jeśli jest w Waszej miejscowości sklep z kosmetykami na wagę to serdecznie polecam :*

Komentarze

  1. też mam słabośc do cudownie pachnących balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko jest przepiękne! Ja również uwielbiam zapachowe balsamy, a jeszcze bardziej takie które i pięknie pachną, i po których mam delikatną skórę :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne opakowanie!
    Uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki.
    Tutaj wypróbowałabym pomarańczę z chili i korzenny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam magnolie i chętnie bym wypróbowała tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dość że cudowne pudełeczko to jeszcze takie fajne zapachy! Mega!:)
    zapraszam na nowy post:) również kosmetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham balsamy ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, może znajdziesz jakieś inspiracje dla siebie ;)
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne pudełko <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Niedzielny Relaks

Hej kochani, Niedziele spędziłam z moim mężem w domku. Trochę wyszliśmy na spacer. Ładna pogoda, wiec szkoda by nie skorzystać. Mam kilka zdjęć powiedzmy stylizacji. Dawno nie było takich zdjęć na blogu... chociaż takich kilka po powrocie ze spaceru. zapraszam również na instagram : @mmarti122

Sobotni spacer

Hej kochani, W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację. Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved

Problemy techniczne i co u mnie...

Hej kochani, Próbowałam wrócić do blogowania. Ale teraz dopiero udało mi się otworzyć stronę do edycji i wstawiania nowego wpisu. Nie wiem co było przyczyną tego problemu. Mam nadzieję, że już teraz będzie wszystko dobrze i wrócę na dobre do blogowania. Co u mnie ? Jestem w ciąży. To już 32 tydzień. Już coraz bliżej do zobaczenia się z naszym skarbem. Będzie chłopczyk. Teraz powoli tworzymy kącik w sypialni dla maluszka. Kompletujemy powolutku już wszystko co potrzebne. Cudowne są teraz te rzeczy dla dzieci. Nie wiadomo co kupić, co wybrać. Będę starała się pokazywać tutaj zakupy na wyprawkę lub jak wygląda właśnie kącik synka czy jakieś produkty, które Wam polecę. Może później też rady. Ale najpierw muszę sama się doświadczyć, ponieważ to nasz pierwszy dzidziuś.  To do następnego i buziaki dla Was♡